Cattis -

söndag

2012-11-04 @ 20:48:17
nu ligger jag här i soffan, har snickrat på min byrå idag och blir så himla ledsen att jag inte får in lådorna i byrån, va sjutton är problemet. De är inte lägligt att hålla på så här nu för jag vill verkligen komma till rätta, kunna packa in mina kläder och fixa och dona så att jag kan få hit resten av mina saker.  Men om jag ber högt till de högre makterna så kanske de funkar nu när jag snart ska ge de en extra chans, innan jag totalt ger upp.
 
jaha, vad har jag gjort idag ? var små sjuk, plockat här hemma och sovit. Lagat mat har jag även gjort och pratat massa i telefon. Känns helt underbart att bara ta de lugnt och bara göra lite vad jag känner för. De är de jag behöver just nu.
 
nu ska jag ta tag i den här byrån en gång för alla, har köpt massa andra fina saker som jag ska visa sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0