Cattis -

lalalalala

2012-11-09 @ 19:19:32
hej :)
 
sitter här som vanligt och lyssnar på musik, idag känner jag mig extra glad. Vet inte varför, men en sak är i alla fall att jag har ordnat så att världens bästa niclas ska jobba med mig idag, hur roligt som helst :) min bartender partner in crime på jobbet, så många fina och hel tokiga stunder vi haft tillsammans nu när vi snart har jobbat ihop tre år. Vet alltid vart jag har den lille parveln, samt  kan man räkna med ett två eller tre asgarv då de är en kompis jag verkligen dör av skratt med, ska bli så kul !! 
 
Väskan är packad och imorgon går tåget vid tio till köpenhamn, åh va kul de ska bli ! föresten har jag hunnit färga håret idag och de sket sig totalt, blev helt knall rött i botten, så de blev löpning till ica safiren och köpa ny hårfärg. så har hunnit med de, samt hämtat ut paket  :) 
 
Nu ska jag snart möta niclas och sen blir de jobba natt, sen hem och sova några timmar för att sedan sitta på tåget fem timmar :) de kommer bli super bra :)
 
 
mitt hår är mörkt mörkt mörkt igen :) aldrig färga håret hemma igen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0