Cattis -

ikea

2012-11-03 @ 20:40:09
hej !' 
 
sitter här och är så där super glad :) hehe. igår var jag på ikea och köpe en byrå, herregud va svårt de ska vara att bygga ihop den då. tålamod är min sämsta egenskap. Idag har jag mest fixat och ordnat här hemma samt tagit de lugnt, är så himla trött. ska nu när som helst gå till jobbet och göra lite goa drinkar. får se hur de blir ikväll, då gårdagen var riktigt galet mycket folk. 
jaha, nu ska jag gå och jobba lite då, efter jobbet återgår jag till nattbygget och fortsätter bygga min byrå haha..
 
halloweeen och snart fyller jag år,, typ inte alls några dagar kvar. as tråkig ålder att fylla så känns värdelöst att ens fira de. men jaja :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0