Cattis -

hemma !

2012-11-02 @ 01:11:02
hej ! 
 
Efter mycket om och men sitter jag nu här hemma i min soffa och tittar lite på tv samtidigt som jag skriver här. Har praktiskt taget bott hos fina Sanna nu i två veckor, och igår fick jag tillbaks min lägenhet så nu har jag flyttat hem. Jag är väldigt trött då jag både har jobbat lite och försöker packa upp mina saker, sova och även tvätta. 
 
Men känner nu att jag andas ut lite mer. imorgon när jag vaknar ska jag ta mig en promenad. Hade även världens mysigaste avskedsmiddag med sanna på resturangen Grappa. Super mysigt, som avslutades med goa drinkar. 
 
nu ska jag fortsätta att packa upp lite, sen måste jag faktiskt sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon. För har nämligen en vecka på mig sen åker jag iväg till köpenhamn :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Världens bästa avskedsmiddag!!! saknar dig roomie<3

2012-11-06 @ 23:24:52
URL: http://sanneri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0