Cattis -

Ahora mi vida está mejor que nunca.

2012-11-07 @ 01:49:24
nu ligger jag här i min säng och skriver av mig lite, sitter och pratar lite med fina vänner runt omkring i landet som jag har träffat på mina säsonger. Blev så glad idag, över hundra personer skrev grattis till mig idag. Min mobil började plinga redan vid sju imorse och höll på ett antal gånger, mobilen har gått varm med fina grattis samtal. Jag är verkligen tacksam att jag har så många fina vänner som bryr sig om mig, ni är urgulliga precis allihopa. 
 
jaha men nu är i alla fall min birthday över och nu får jag vänta ända tills nästa år för att fylla år igen. De är verkligen inge speciellt att fylla 21. 
 
Men jag kan verkligen säga att jag mår så otroligt bra just nu. Mitt liv är verkligen riktigt bra ! Jag har så otroligt fina människor runt omkring mig och absolut inga såna som skulle behandla mig illa eller svika mig, de känns så otroligt bra. i dont think about the past i only look at the time i have now, and everything feel so good right know. 
 
Jaha, kanske jag borde sova lite nu. Tittar på valvakan lite samtidigt. Imorgon är de onsdag och då blir att gå till gamla jobbet och prata lite och sen blir de lite stan och sen hem packa och plocka iordning. För sen blir de jobb torsdag och fredag. sen får jag besök som lånar min lägenhet medans jag är borta, ska nämligen åka till köpenhamn på Lördag morgon, ska bli så himla kul ! Äntligen :)
 
titta va cool bild på mig 
saknar dig sanna panna 

Kommentarer
Postat av: Sanna

och jag saknar dig!!! ha de awsome i kopenhagen så ses vi när du kommer hem :D<3

2012-11-11 @ 22:15:44
URL: http://sanneri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0