Cattis -

onsdag

2012-05-23 @ 18:37:32
hey :) sitter här hemma nu och tänker på att shit va tiden går fort här, insåg idag när jag skulle lägga in orders på kassan och tröck i 2 children på onsdag.  tyckte de nyss var söndag, så dagarna bara springer fram här.
jag har varit här över en månad nu, känns konstigt ! jag saknar många av mina vänner jätte mycket och min familj saknar jag sjukt mycket, men har faktiskt idag varit och köpt lite kort som jag ska skicka till några i min familj, super fina :)  var även och köpte nya skor som jag hade första dagen idag på jobbet, dom sitter som en smäck runt mina små fötter, roligast var när jag skulle köpa skorna och han i affären kände igen mig eftersom ja har varit där några gånger nu när man bor här :) i alla fall fick ja super special price just for me. hahahahaha, och sen fick jag även handla skor från barnavdelningen för att han skrattade åt att ja hade så små fötter, men mina super skor svarta med en liten rosa touch som jag jobbar i, strl 36  sitter otroligt bra.
jag skulle egentligen jobba till sent ikväll, men de va lugnt så savvas frågade; someone who wants to go home?   och jag ville lätt åka hem. så nu sitter jag här, ska snart träffa min nästan sambo anna panna. min favorit,  ska titta på en ny mobil som jag ska fixa cypenummer.
får se vad som händer mer idag :) vet att vi ska spela fotboll vid 23 ikväll, men vette tusan. kanske man ska hinna med en krogrunda ikväll, känns som de va länge sen. och igår va dom andra ute utan mig då jag ville sova o va själv lite, ensam varg som man är :) de va mysigt.
idag känner jag mig som en riktig tänkare, precis vad jag är.  jag vet inte hur jag ska göra, ska jag skriva av min lägenhet direkt när jag kommer hem? eftersom jag känner att jag vill inte vara i sverige längre, jag vill inte vara fast någonstans. jag vill kunna dra runt lite som jag vill, eller ska jag göra som jag gör nu och hyra ut den och se om jag vill hem någon gång, vet att de låter klokast.  Men nu har jag prövat att jobba i sälen, och de är inte min grej med snö, men eftersom jag hade helt otroliga människor som jag jobbade där med så var de en av de bästa tiderna i mitt liv, jag har jobbat hemma, jag har jobbat i sthlm och jag har varit en sommar på gotland och jag har jobbat utomlands,  och känner att även om jag inte alltid vill vara på cypern så passar utomlands livet mig bäst.  jag trivs att de är varmt hela tiden, jag trivs med olika språk och att nya saker och staden sover aldrig.  Man kan göra vad man vill hela tiden, man kan jobba ihjäl sig, gå ut vilken dag som helst,  man är social på ett annat sätt här.
jag måste alltid sträva efter något nytt hela tiden, just nu planerar jag mycket inför min nya resa som kommer efter cypern, jag ska vara hemma en månad i sverige, sen bär mina väskor till australien.  mycket kul :)
jaja men nu kommer anna hem :)  bye byeeeeeee sunshines.-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0