Cattis -

måndag

2012-05-07 @ 23:25:19
hey :)
nu sitter jag här vid datorn igen, har varit så där frukansvärt trött idag. jobbade mfour idag vilket menas med 8-17 så de är skön tid men samtidigt är de jobbigt om man sover två timmar. Igår hade vi myskväll här hemma i lägenheten, stackars emilie va sjuk så hon fick gå och lägga sig, men jag anna och emma satt och tjötade om allt mellan himmel och jord och när jag tillslut tittade på klocken så var den kvart över fem på morgonen och kände då att de inte kändes så kul att jag skulle upp och jobba ca tre timmar senare. Men självklart tog jag mig upp och cyklade till jobbet, piggnade till sen senare under dagen.
Efter jobbet så var jag och besökte spa;t på vårt hotell, för att ta foto på mig själv där. För imorgon ska hälften av alla nya staffs go to imigration, eller kanske man säger imigrations haha jag vet inte. Så nu ska vi få personnummer och allt sånt därnt här i cypern. De är rätt svårt att skriva på massa papper hela tiden, för man vet absolut inte vad man skriver på, allt står inte på engelska, men vi har jätte snälla människor som hjälper oss med allt, så nu har dom fixat nya bankkort från cypern till mig, de känns internationellt heheh :)
Idag åt jag inte på jobbet, så tänkte göra lite nudlar när jag kom hem från jobbet, hann även städa lite medans jag lagade min mat. Men efter ett tag känner jag hur de luktar för mycket gas och jag är lite rädd för gasspisar men våran är så modern här så jag tänkte varför inte liksom. Jag försökte fatta varför de inte slutade, så nu för en liten stund sen var jag tvungen att gå ner ett trappsteg till emilie och stefanos och fråga varför sjutton de inte slutar lukta gas här och om jag skulle sprängas ihjäl snart, de visade sig att jag inte hade stängt av den ordentligt. Så man tackar änglarvakten att inget hände då gasspisen stod på i fem timmar och siprade ut gas här hemma, så nu vädras de för fulla muggar. haha
Idag har jag tagit kort på hur jag bor och allt sånt, så ska fixa in dom bilderna imorgon. Ska hoppa in i en snabb dusch nu och snart kommer antagligen anna hem från jobbet, så får se om jag har hunnit somna då eller inte. Vi ska ju trots allt upp sju på morgonen eftersom kommer och hämtar oss från jobbet prick 08.. lite för tidigt men de kan bli kul att se lite av paralimni, som är mera en stad än ayia. :)
så lägger in bilder imorgon :)
föresten så finns de planer på dykning på onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0