Cattis -

lite av mitt boende.

2012-05-08 @ 19:06:44
hallå :)'
nu sitter jag här i lägenheten och bara tar de lugnt. idag har jag varit på imigrations grejen och fixade med papper och har nu mera cypriotiskt person nummer, två nya cypr.. bankkort osv :)
Efter de åkte jag direkt till jobbet och jobbade ett tag, de var rätt kul. Alla svenskarna blir alltid lika förvånade när de med sin svengelska beställer och sen svarar man till dem på svenska, alltid samma reaktion varje gång. Ja nu börjar de bli riktigt fint väder här  :) har även hört att de är de i sverige också, mycket roligt att höra-. slutade vid fem idag igen, så sen dess har jag varit lite med emilie och anna och nu sitter jag här för mig själv. ska strax vila mig lite så att jag inte är så trött, för här sover jag ca två timmar om natten, de är lite galet.
imorgon har jag i alla fall min day off och vi har hyrt fyrhjuling och ska åka till ett stället som jag inte minns namnet på nu, men de ska i alla fall vara as fint med klippor och allt. så imorgon blir de ett jäkla äventyr och jag fattar inte hur vi ska fixa vänstertrafiken, men de lär vi märka om vi fixar :)..
ikväll vill jag nog gå¨ut, verkar nice. imorgon ska jag börja ta bilder på vad jag gör osv...... :)  hoppas allt är bra med er

Kommentarer
Postat av: tesserese

AW. fiiint! Ingen bild på oss på väggen>?! FY! ^^ Måste ta och hälsa på dig!



<3

2012-05-14 @ 10:50:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tesserese
Postat av: mamma

hej låter ej bra om du bara sover 2tim...måste sova mer för orka...kram

2012-05-14 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0