Cattis -

.

2012-05-29 @ 19:49:00
hey :)
nu är jag hemma igen, anna har sin kompis den här veckan på besök, de är trevligt. Så idag tog jag och emilie med henne till favorit cafét cafenio, där vi åt mat och satt och tittade på alla folk en stund. super gulligt att cypriotiska barn lär sig grekisk dans på torget, hur kul som helst att sitta och titta på de, hoppar runt på stolar typ haha :)
sen var vi och tittade lite i affärerna och jag köpte en ring och sen ett fotarmband, för de är super fint när man hela tiden har shorts här, super nöjd med mina fina inköp :)
nu har vi gått hem för vissa ska ta en liten siesta, hehe.  så då sitter jag här och lyssnar på lite musik, cas haley just nu, riktigt bra röst och skönt gung. lite senare vid 23, så ska vi tjejer åka hem till stephanos och hänga lite i hans hus.  blir super trevligt !  skulle egentligen spelat lite tennis idag, men blev inte riktigt så, jag hängde lite i affärerna istället-
emilie har gått och köpt våran nya familjemedlem, en liten honda som hon glider runt på dagarna in
mitt vrål åk
cafenio
min nästan sambolito emilie till vänster och sen är de göteborg annas kompis här på besök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0