Cattis -

..

2012-05-29 @ 14:26:57
hallå hallå :)
idag är jag ledig, gu vad jag har längtat efter denna dag. sjukt skönt att inte stressa. igår efter jobbet åkte vi till några som grillade, vi åkte beach buggy bil dit, höhöh. egentligen får man nog inte åka fyra tjejer i en sån bil, men man måste pröva. vi fick tuta sönder, eftersom vi bor på kroggatan och skulle ta oss ut från krogställerna, så de va  verkligen as kul ! hur mycket folk som helst och inkastare överallt, som vi nästan körde över med coola bilen.
sen gick jag hem igår, så de va skönt så nu idag så har jag mest tagit de lugnt, hängt med tjejerna lite och nu sitter jag här och lyssnar på  skön reagge musik, herregud vad jag saknar mina högtalare. nästan ont i hjärtat att jag inte kan spela på dom så här på min lediga dag.
och ja mamma, jag har redan köpt kort som ja ska skicka till mormor, jag lovar :) måste bara ta mig tid att köpa frimärke o hitta en postlåda, om man nu inte kan posta de på jobbet.
sitter nu och tittar på visum, som jag måste skaffa mig nu inför min nästa resa.
ska snart ta min cykel och åka och fika med söta emilie på cafénio. soft dag, idag är de riktigt varmt här, rätt soft.
hoppas allt är grymt med er som läser, jag har rättmånga läsare nu, kul :) hahaha''
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0