Cattis -

.

2012-05-22 @ 21:20:13
hej bloggen :)
nu sitter jag här i hallen på golvet, har i alla fall tagit mitt täcke och lagt ut på golvet. Idag känner jag mig lite opepp på precis allt, men de är bara för att jag är trött och har sjukt ont i ryggen, känner mig som en åttio årig gammal tant. Har även träningsvärk överallt, till och med i fingrarna. men de var fan värt, för oj va kul de var att spela tennis och fotboll igår :)
skulle egentligen åka till hotellet nu och titta på show teamets show, men tyvärr så hade anna mina hemmanycklar, eftersom hon kommer och lånar internet här medans jag jobbar, och hon har glömt att ge tillbaks dom till mig och hon är på jobbet. så därför får jag sitta hemma tills hon slutar vid elva, men de är bra. jag ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag sova tidigt idag, är super trött verkligen.  imorgon börjar jag 13 - 22,30 så sen ska vi spela fotboll igen 23, så de är bara bra med lite extra sömn :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hej,skicka ditt nya mobilnr och mormor längtar efter kort från dig och läs mail jag skickat o sms i gamla mobilen..snarast.ser att du har de bra ...älskar dig hälsn mamma

2012-05-28 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0