Cattis -

:)

2012-05-21 @ 11:39:32


hallå :)
 
sitter nu här hemma, görfint väder idag, som vanligt. tänkte åka och lägga mig på stranden, men ångrade mig sen. så nu sitter jag här och lyssnar lite på musik, .  idag blir de en aktiv dag, ska spela tennis med några killar från showteamet, och sen blir de åka och handla lite och till banken. och sen ikväll vid tolv, så ska team sunwing köra fotboll, vi ska öva för att krossa fritidsresor, haha ..
 
så jävla härlig bild,  norgesdag firades även här i cypern och våra maskotar lollo och berrnie var även med och dansade,showteamet sjöng rasmus norge låten. haha :)

igår va vi ett helt gäng här hos oss på terassen, super trevligt :) ..  åho vad jag älskar utomlandslivet,  jag kan verkligen inte fatta varför jag inte har gjort de här tidigare.  allt är så vackert och man bara skrattar hela dagarna.

hoppas allt är bra med er där hemma, jag vet att ag är super dålig på att lägga in bilder, men allt ligger på kameran. hehe

min syster josefine, hoppas allt är bra :) saknar dig

Kommentarer
Postat av: tesserese

åååååhhhhhh finaste cattis!!

Jag vill OXÅ LEVA SÅ!!!!!!!



TOKsaknar dig!!!! Önskar jag kunde prata med dig :/

<333

2012-05-22 @ 07:08:14
URL: http://www.metrobloggen.se/tesserese
Postat av: Josefine

Hej syrran!! Åhh vad jag saknar dig också!! Har börjat " komma igång" att läsa bloggen lite bättre nu. Det är bara bra här hemma, har börjat jobba heltid, är helt slut om dagarna haha! Men men du vet ju hur det är! Hur är det med dig? Jag fixar med din post o det går bra, har allt hemma i plastficka;) Ta hand om dig! Jimmie o Wilma hälsar! Massa pussar o kramar

2012-06-05 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0