Cattis -

.

2012-05-15 @ 18:22:56
hej :) nu sitter jag här hemma igen, så skönt att sluta tidigt. senare sen när anna slutar så ska jag  lägga upp bilder från vårt äventyr som vi hade, sjukt fina bilder.

så länge får de duga med lite blue moon bilder. haha. emmas kamera hängde inte med tror jag. haha


 

Har precis varit och handlat lite, så idag  blir de lite tzatsiki,  tomater, fetaost och lite bröd. haha jag är rätt dålig på att handla här, eftersom att man alltid äter på jobbet, men idag orkade jag inte göra de, för att jag åkte direkt efter jobbet till min vän på juciebaren. hon är super trevlig, och de är kul att man hon bara kan engelska, så man övar väldigt mycket på den när man är här.

Har även börjat fundera vad jag ska göra efter de här och de lutar mot att jag ska åka till australien 1/12, vi sitter och letar flyg för fullt nu.

idag på restaurangen jag jobbar på, blir de ett svenskt bröllop, de är väldigt häftigt att man gifter sig här nere i cypern. så bröllopsfixarna höll på att pynta för fullt medans jag var på jobbet, grymt snyggt. 

men nu ska jag som sagt äta lite sen blir de till att ta en dusch för att ikväll ska jag ut, en vecka sen sist jag var ute så de ska bli nice :).   imorgon börjar jag inte förens kl 13, och på torsdag 18.30 så de är kanoners. men jag ska lägga upp sjukt coola bilder sen när anna kommer hem, när vi klättrade i grottor :)

mamma jag saknar dig jätte mycket !

Kommentarer
Postat av: din granne josephiiiine =)

satan i gatan vad brun du är kvinna! Jag saknar dig, jag saknar att bara kunna springa över till dig :( Men du ser ut att ha det grymt bra! =D PUSS <3

2012-05-15 @ 18:44:54
Postat av: cattis

haha ne de där är inget.. jag saknar dig som in i bomben. jag har de bra, hoppas du har de bra min fina vän <3

2012-05-21 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0