Cattis -

daaaays

2012-05-06 @ 23:14:37
hallå allihopa :)
sitter här hemma i lägenheten och har så där lagomt ont i benen. Man bara går och går varje dag hela dan på jobbet, måste ta mig till ecco affären och köpa halkfria och super sköna jobbar skor. Har jobbat split shift idag igen och de menanas med att man jobbar olika pass, men idag började jag inte förens tolv, och hade slipt eight så de va soft. slutade precis jobbet :)
nu väntar jag på att goaste tjejerna anna och emilie ska sluta, som bor här ett trappsteg ner från mig, men bor inprincip med de tjejerna. super goa.
annars är allt fint med  mig, jag är super dålig på att ta med min kamera ut och har massa bilder på min iphone. men ska från och med i morgon börja fota mycket, ska visa imorgon bild på lägenheten jag bor i och lite sånt.
på onsdag har jag my day off och jag och anna ska spendera den på en party båt som vi har inbokat oss på, fan va coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0