Cattis -

jaho

2012-06-05 @ 12:35:34
hej !
efter mycket om och men så fick jag som tur var hemma idag och vara sjuk, söta emilie tröstade mig när jag yrade massa feber igår, riktigt bra kompis och anna som var på jobbet skickade peppande sjuk sms, mina två favoriter här. Emilie fixade även antibiotika till mig, så att febern ska försvinna snabbare. Första natten kunde jag inte sova alls, för varmt och för mycket feber, i natt kunde jag sova någorlunda bättre, känner mig lite seg nu bara. Var sjukt hungrig men maten jag lagade smakade sjukt äckligt, så efter några tuggor kastade jag de, naturlig bantning här i cypern när man inte orkar ta sig till jobbet för att äta. Så får äta någon macka eller flingor sen senare då, som vanligt hehe :)
jaha, igår medans jag låg i min säng så började på mitt alldra första cv. För alla min jobb som jag tidigare har haft har jag typ skrivit ett kort litet brev o lämnat telefon nummer, så nu har jag satsat seriöst på ett cv och de roligaste är att de första cv:et jag skriver, ska vara på engelska också, här satsar man stort hehe...  Men måste ha med mig de till australien när jag åker dit, så då är de bäst att göra de här, eftersom jag inte planerar att vara i sverige så länge efter de här, och om planerarna går som planerat så ligger läget till att jag tänkte bosätta mig i australien i en längre tid, dock inget bindande utan jag kan åka hem när jag vill o så tänkte jag :) super soft..
eftersom jag inte gör något annat än att hänga här hemma just nu har jag inga bilder från nu, dock kan ja lägga in en bild på en go drink ja drack här om dagen vid beach cluben, så himla mysigt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0