Cattis -

..

2012-06-06 @ 09:57:56
hallå :) sitter här nu och dricker massa massa vatten, herregud va ja är förkyld alltså. fattar inte hur ja ska kunna jobba idag, men vill dom ha mig där hostande så ska dom få de.
Har i alla fall blivit klart med mitt cv nu i alla fall, första riktiga jag skriver. och självklart ska jag ha de på engelska, så har skickat de till söta  connie, engelsktalande senoritan som ska hjälpa mig så all gramatik blir så där sjukt bra.
åhh va glad jag blir när josefine hade kommenterat här, jag har tänkt jätte mycket på dig medans jag är här. och saknar dig hur mycket som helst, hälsa jimmie och min wilma också jätte mycket, allt är bara bra med mig förutom att jag är sjuk nu men annars är de super bra!! <3 hälsa alla andra från mig jossan
tack söta thessan, saknar dig också !!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej systeryster!
Jag saknar dig jätte mycket också! Jimmie och jag vill först tacka så mycket för kortet! Vi vart jätte glada och roligt att du har så mycket skoj för dig! Igår var jag och fixade med din post igen och skickade allt till mamma! Glaaad midsommar!! Vi ska ut till Mesta och sola, äta lite midsommarmat och bara ha det skönt! Men vi känner nu att vi är så trötta på den Svenska sommaren! Att vi nu har bokat en semesterresa till CYPERN!!!=) Jag, Jimmie och pappa kommer ner till Cypern vecka 31 (30 Juli till 6 Augusti. För lite Sol, bad, värme, semester, goda drinkar! bara få njuta. hälsa på dig, om du kanske har lite ledigt den veckan? Ha det så braa, ta hand om dig! Massa pussar och kramar! Josefine, Jimmie och Wilma!

2012-06-22 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0