Cattis -

<

2012-06-01 @ 22:21:54
denna låt spelar på cypradion hela tiden, o ja trallar ständigt på denna låt.  hehe rätt skön, roligaste va att jag och anna diggade till den inne på tvätteriet. tvätteriet ligger på en krog gata på sidan typ, nära oss, så vi får gå dit med våra påsar ibland, haha..
jaha. igår var vi ute alla vingarna, super nice. resulterade i en väldigt trött tjej som sitter här nu, har precis slutat jobbet. idag satt jag på jobbet o lärde margarita en cypriot, svenska. alltid lika kul, men hon är super grym på att prata svenska redan, o förstår väldigt bra.
ska nu kasta mig in i duschen och sen blir de sova för mig, kör morning four imorgon, vilket är 8-17, skönt att sluta tidigt, men fan så jobbigt att börja så jävulst tidigt, jag är lika död varje gång, även fast jag går och lägger mig tidigt, ja går in i barnstolarna som står runt borden, för att jag är så yrvaken, men vad ska man göra :)  en gång en nattmänniska o nattjobbare, alltid en nattmänniska.
går icke att öva bort :) :)
jahho.  imorgon ska ja gå o köpa frimärke o posta kort till min mormor :)..  bara mitt minne kommer ihåg de här. jag har så sjukt dåligt minne o cyprioterna skrattar åt de hela tiden, som idag när vi slutade jobbet så gick ja ner o kastade mina jobbkläder o tittade på utstämplingsmaskinen, eller de ja minns. så då blir ja tvungen att gå tillbaks dit en gång till för att jag inte mindes om jag stämplade ut då eller om ja bara tittade på klockan där, hm o detta skedde mellan tre minuters mellanrum. virrig är mitt andra namn, disträ blir mitt första. ja glömmer alltid vart ja lägger mina nycklar . o kan sitta ner o sen ställa mig upp o sen när ja ställer mig upp så har ja glömt vad ja skulle göra när jag står där.. hehe. sjukt
aja men duscha o sova va de, även fast ja inte vill men trött som en jude.
g
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0