Cattis -

.

2012-08-13 @ 22:52:26

where is your smile? We Don't recognize you? Where is our "harrar" girl?

Harrar är cypriotiska och betyder ( världens gladaste/ lyckligaste )

Detta har jag hört i två dagar på mitt jobb av chef och kollegor. Mitt svar är i Don't know. Jag bara gör de jag måste, utomlands livet är fantastiskt men jag är för trött, jag saknar vissa saker på mitt jobb. Jag känner att jag inte är lika förälskad i mitt jobb som jag brukar och jag saknar min passion i de här jobbet som jag vanligtvis alltid har. Men försöker lära mig allt jag kan istället och fokusera på vad jag sen ska göra :).

Nu ska jag sova , börjar 08 imorgon första gången på månader. Ett av alla ting som får mig tycka de suger, morgon tider.


Kommentarer
Postat av: mamma

hejmin trötta dotter...slit ej ut dig...hoppas boken var bra...saknar dig många kramar o pussar till dig....hälsn mamma

2012-08-16 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0