Cattis -

.

2012-04-22 @ 20:56:11

Hallå :)

Nu har jag precis varit på jobbet, jag jobbar i den finaste restaurangen och därför måste man springa på tårna hela tiden. Har jobbat frukost och middag idag, helt okej :)

Direkt nu efter jobbet så gick jag över med mina sambos till juice bar, de är fint med en liten nykter after work och lite mat :) får se om vi ska hänga med dom andra vingarna ut ikväll ! De är rätt kul för här pratar man engelska hela tiden, under arbetstid med kollegorna. Men vi är en liten skara svenskar som är glonade :)

Men nu fick jag röd mat så skickade tillbaks den så orkade inte äta här, ska nog gå hem och lägga mig då jag ändå
Jobbar väldigt länge imorgon, lite små sur för att de typ inte fungerar att ladda upp bilder här :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0