Cattis -

:)

2012-04-10 @ 02:14:23

Hej! Oj va länge sen de här var, sen jag satt och skrev här. Minns att jag mest använde denna blogg när jag var i Sälen och jobbade samt innan och efter:). Så löjligt jag egentligen tycker att de är med bloggar. Varför jag ens ska börja skriva här igen är en självklarhet egentligen. Jag är en liten vilsen fågel som inte riktigt vet vad jag vill i mitt liv och därför måste jag pröva mina vingar utomlands och har fått stränga order om att berätta vad jag hittar på varje dag så visst jag provar :) Jag är nu mitt uppe i flyttkaos men försöker hinna med massa roligt och jobb emellan det :) idag har jag spenderat min dag med söta Josefine, absolut as kul ! Massa goa samtal, underbar lunch, shopping och självklart avslutade vi det med nå cider på en icke uteservering med krog folk :) awsome dag

Inte många dagar kvar för mig i Sverige nu :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

:)<3

2012-04-10 @ 12:29:07
URL: http://aleexandraisabellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0